Εκπ/κή Επίσκεψη (τριήμερη): «Βουλή των Ελλήνων» (2025-2026)
Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν σε 3μερη δράση στην Αθήνα ερχόμενοι σε επαφή με εμβληματικά τοπόσημα της πρωτεύουσας.
Εκπ/κή Επίσκεψη (τριήμερη): «Βουλή των Ελλήνων» (2025-2026) Read More »
